خدمات تولید محتوا

بدون شک در دنیای امروزی، یکی از نیازهای اساسی هر کسب و کاری تولید محتواست. در واقع تولید محتوا هر آن چیزی است که شما با استفاده از آن می توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید و اطلاعات خود را به اطرافیانتان منتقل نمایید. گاهی اوقات ممکن است این محتوا بصورت یک متن باشد و گاهی اوقات نیز ممکن است بصورت عکس، ویدیو، صوت و… باشد. 
امروزه تمامی کسب و کارها اعم از آنلاین یا حضوری، برای معرفی محصولات و خدمات خود و همچنین ایجاد ارتباط مناسب با مشتریانشان نیاز به ابزار تولید محتوا دارند. هر کدام از این کسب و کارها بسته به شرایط و نوع شغلی که دارند می توانند از انواع تولید محتوا برای افزایش دیده شدن کسب و کارشان و در نتیجه افزایش فروش خود استفاده کنند. اما همانطور که احتمالا متوجه شدید، تولید محتوای درست و اصولی نیازمند افراد و یا تیم های حرفه ای است.
شما می توانید برای تولید محتوای کسب و کارتان از خدمات متنوع آژانس دیجیتال مارکتینگ وب جامه، که سابقه درخشان و حرفه ای در زمینه تولید محتوا دارد استفاده نمایید؛ همچنین شما می توانید با ثبت سفارش تولید محتوای کسب و کار خود، وارد دنیای حرفه ای تبلیغات و بازاریابی دیجیتال شوید تا طعم رشد و پیشرفت، افزایش دیده شدن و در نهایت افزایش فروش در شغل خود را تجربه کنید                   

خدمات تولید محتوا

شما می توانید با تولید محتوا اصولی و متناسب با اهداف سازمان ، شرکت و یا کسب کارتان راه درست را انتخاب کنید و شانس بیشتری در میان رقبا داشته باشید . شرکت وب جامه ارائه دهنده انواع روش های تولید محتوا با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت آماده همکاری با شما عزیزان است . قبل از انتخاب نوع روش تولید محتوا می توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید 

تولید محتوا

محتوای متنی 

تولید محتوا

محتوای صوتی 

تولید محتوا

محتوای تصویری 

تولید محتوا

محتوای گرافیکی

تولید محتوای متنی

تولید انواع محتوای متنی خاص و با کیفیت و متناسب با خواسته شما با بالاترین کیفیت 
خدمات تولید محتوای متنی وب جامه شامل : 

مقالات سئو شده برای وبلاگ 
تولید رپرتاژ آگهی 
تولید محتوای شبکه های اجتماعی 

قیمت : 

کلمه ای 150 الی 500 تومان 

(این قیمت به صورت بازه ای می باشد با توجه به نوع محتوا قیمت دقیق سفارش شما مشخص می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر روی دکمه ثبت سفارش کلیک کنید ) 

 

تولید محتوای گرافیکی

اگر شما هم به دنبال تولید محتوای تصویری ( پست ، اینفوگرافی و...)برای شبکه های اجتماعی خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا این پکیج را انتخاب نمایید. 

تولید محتوا صوتی

اگر شما هم برای کسب و کار خود، به دنبال یک تولید محتوای خاص و متفاوت هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا تولید محتوای صوتی( پادکست، تولید محتوای صوتی در سایت وشبکه های اجتماعی ) را انتخاب نمایید. 

قیمت : 

دقیقه ای 70 - 100 هزار تومان

تولید محتوای ویدئویی

اگر شما هم به دنبال افزایش تاثیر گذاری محتوا و افزایش تعامل و مخاطبین کسب و کار خودتان در وب سایت و شبکه های اجتماعی تان هستید، به شما پیشنهاد می کنیم تا این پکیج تولید محتوا را  خود انتخاب نمایید.

قیمت : 

دقیقه ای 200 الی 300 هزار تومان

مراحل سفارش محتوا

ثبت سفارش

شما عزیزان می توانید پس از انتخاب پکیج تولید محتوای مورد نظر خود، بر روی گزینه ثبت سفارش کلیک نمایید تا از این طریق بتوانید با پیام دادن در واتس اپ و یا تماس سفارش خود را ثبت نمایید. 

پروسه انجام تولید محتوا

پروسه تولید و تدوین محتوا در سریع ترین زمان ممکن توسط تیم تولید محتوای وب جامه انجام می‌شود و در زمان اعلام شده برای تحویل آماده می گردد.

تحویل محتوا

پس از آماده شدن سفارش شما طبق برنامه زمانبندی شده، مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت تا فایل را برای شما عزیزان ارسال کنند. ( همچنین در صورت نیاز به اصلاح و بررسی مجدد فایل تحویل گرفته شده، شما  می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید. )

چرا تولید محتوا وب جامه
تولید محتوا سئو شده

تولید محتوا سئو شده 

تولید محتوا

تولید انواع محتوا

تیم تولید محتوا

تیم تولید محتوای متخصص

تولید محتوا

تولید محتوا جذاب، خلاق و یونیک 

هزینه تولید محتوا

قیمت مناسب 

سوالات متداول

تولید محتوا هر آن چیزی است که شما می توانید بوسیله آن با افراد دیگر در ارتباط باشید، همچنین می توانید با تولید محتوا اطلاعات و مهارت های خود را به دیگران منتقل نمایید. تولید محتوا انواع گوناگونی دارد و شما می توانید به روشهای متنی، تصویری، صوتی، ویدیویی و… تولید محتوا کنید. 

اگر شما هم به حوزه تولید محتوا علاقه دارید به شما پیشنهاد می کنیم تا حتما مقاله صفر تاصد تولید محتوا را مطالعه کنید.

هزینه تولید محتوا با توجه به نوع محتوای انتخابی شما ، حجم و موضوع  و تعداد آن محاسبه می شود . 

از آنجایی که تولید محتوا یک مهارت ، شغل و فعالیت مهمی برای انتقال اطلاعات و همچنین افزایش درآمد کسب و کارهاست؛ نیازمند بهره گیری از مهارت های افراد متخصص در این حوزه است تا بوسیله تولید محتوا بتوانید نتایج مطلوب خود را بدست آورید.

 

عواملی زیادی بر تعرفه ی تولید محتوا اثر گذار است مانند : میزان تحصیلات تیم تولیدکننده محتوا ،میزان تخصص تیم بازاریابی، محتوایی،میزان تخصص تیم تولید محتوا در سئو ، کیفیت ویراستاری ،کمیت و کیفیت خدمات پشتیبانی ،خدمات جانبی و…