خدمات سئو و بهینه سازی سایت

اگر به دنبال ارتقا و بهبود سئو سایت خود هستید، اگر وب سایت شما در صفحه نتایج ظاهر نمی‌شود، اگر ترافیک وب سایت شما اخیراً کاهش یافته است و نمی‌دانید چرا! اگر میزان تماس و فروش شما کاهش یافته است، اگر در حال راه اندازی یک وب سایت جدید هستید و می‌خواهید به سرعت کسب و کار جدید را رشد دهید، پس شما نیاز به دریافت خدمات سئو دارید.

به طور کلی به خدماتی که درون و بیرون وبسایت برای بهبود سایت و قرار گرفتن کلمات کلیدی وبسایت در صفحات نخست موتورهای جست و جو و حفظ جایگاه در آن ها، خدمات سئو گفته می شود. خدمات سئو برای تمامی وبسایت ها الزامی است .

 در کسب و کارهای آنلاین، بهترین راه برای تبلیغات و افزایش ترافیک سایت، ارتقای سئو سایت است. سئو سایت (SEO) یا بهینه سازی سایت موثرترین روش جذب مشتری هدفمند است.

شما با سئو سایت می‌توانید: افزایش مشتری داشته باشید و محصول و خدمات خود را به افراد بیشتری معرفی کنید.

چرا کسب و کارها نیازمند سئو هستند؟
  1. سئو هدفمند است ولی سایر روش های تبلیغاتی دارای هدفمندی زیادی نیستند.
  2. سئو دارای ماندگاری بالایی است ولی تمامی روش های تبلیغاتی به محض اتمام شارژ دیگر کسب و کار دیده نخواهد شد.
  3. سئو دارای هزینه های کمتری از روش های تبلیغاتی نام برده شده می باشد.
تعرفه خدمات سئو

تمامی موارد داخل هر کدام از پکیج ها با توجه به نوع کسب و کار شما قابل تغییر می باشد و شما عزیزان می توانید پکیج مورد نیاز خود را بسازید.

سئو تکنیکال

شروع قیمت از 6/000/000 تومان
  • در این پلن تمامی فعالیت ها توسط تیم وب جامه انجام می شود که شامل افزایش : Impermation، میانگین جایگاه، بازدید و ... در کلمات کلیدی شماست. اما ضمانتی بابت جایگاه کلمات کلیدی داده نمی شود و فقط این ضمانت بابت افزایش ترافیک سایت شماست.

مشاور سئو

یکساعت مشاوره 2/000/000 تومان
  • در این پلن ما به عنوان یک مشاور در کنار شما هستیم و به یکی از افرادی که از سمت شما معرفی می شود، طبق برنامه ریزی و بررسی های انجام شده آموزش می دهیم در طی ماه 10 ساعت جلسه برگزار می شود.

سئو تضمینی

قیمت توافقی
  • در این پلن ضمانت برای جایگاه کلمات داده می شود، قیمت آن با توجه به کلمات کلیدی مورد نظر کارفرماست.

سوالات متداول شما

احتمالاً بعد از خواندن مطالب بالا سوالاتی در ذهن شما شکل گرفته باشد که ما در ادامه سعی داریم به برخی از این سوالات پاسخ دهیم تا بتوانید برای محول کردن پروژه سئو خود به تیم وب جامه بهتر تصمیم بگیرید.

بطورکلی سئو در افزایش فروش و برندینگ خیلی تاثیرگذار خواهد بود و هر مجموعه‌ای با توجه به نوع استراتژی خود می‌تواند از سئو بهره‌مند شود.

محتواها به چند دسته تقسیم می‌شوند که موثرترین محتواهایی که باید استفاده شوند تا نرخ تبدیل کاربران سایت شما را به مشتریان تبدیل کند، محتوای SBC می‌باشد که در معدود شرکت‌هایی استفاده می‌شوند.

بله حتماً، مهم‌ترین وظیفه آن آگاه کردن مشتریان هدف شما از کالا و خدمات شماست و اگر سئو بصورت اصولی انجام شده باشد، به افزایش بازار نیز می‌تواند کمک کند ولی بصورت کلی سئو رابطه مستقیمی با افزایش فروش خواهد داشت.

فاکتورهای زیادی دارد ولی اگه بخواهیم خیلی ساده بگیم؛ به میزان فعالیت سایت‌های رقبا در کلیدواژه‌های مشخص و نیز کیفیت مدنظر شما برای بازاریابی در سایت خودتان می‌باشد.