مقالات آموزشی

استفاده از ویدیوهای آموزشی، تضمین قبولی شما در کنکور!

استفاده از ویدیوهای آموزشی، تضمین قبولی شما در کنکور!

اگر شما هم دوست دارید قبولی خود را در کنکور تضمین کنید باید به دنبال راه‌هایی باشید که شاگردان اول و رتبه‌های برتر کنکور برای رسیدن به موفقیت از آن‌ها استفاده کرده‌اند. دانش آموزان پایه دهم ریاضی باید برای موفقیت در کنکور برنامه ریزی دقیقی داشته باشند و روی مطالعه دروس خود حسابی وقت بگذارند. زیرا این دروس، پیش نیاز دروس سال های یازدهم و دوازدهم به شمار می‌رود و اگر در درک مفاهیم دروس رشته ریاضی دهم مشکل داشته باشید تا پایان سال دوازدهم دچار مشکل خواهید بود. اما راه حل چیست و چگونه می‌توان به راحتی در این دروس به تسلط و مهارت کافی رسید؟

استفاده از ویدیوهای آموزشی گامی بزرگ در راستای ایجاد عدالت تحصیلی

 یکی از راه‌هایی که می‌توانید برای یادگیری راحت دروس پایه دهم ریاضی از آن بهره بگیرید، استفاده از ویدیوهای آموزشی ریاضی پایه دهم است. در این فیلم‌ها اساتید مجرب و با تجربه به تدریس تمامی مطالب پرداخته‌اند و با تسلطی که به مفاهیم کتاب دارند به تمام نکات لازم برای تست زنی نیز اشاره کرده‌اند. این فیلم‌های آموزشی مزایای بسیار زیادی دارند و شما می‌توانید به راحتی پای تدریس این اساتید بنشینید و بارها و بارها مطالب را نگاه کنید تا تمام نکات برای شما جا بیفتد. اما چطور می‌توان به این فیلم‌های آموزشی دسترسی پیدا کرد و هزینه لازم برای این کار چقدر است؟

 قبل از اینکه به پاسخ این سوال بپردازیم باید اشاره‌ای به هزینه بالای کلاس خصوصی برای رشته ریاضی داشته باشیم که می‌تواند فشار اقتصادی زیادی را به خانواده‌ها تحمیل کند. از این رو بسیاری از دانش آموزان نمی‌توانند از این امکانات آموزشی استفاده کنند. اما در مدرسه مجازی آی نو با شعار سخت نگیر، یاد بگیر؛ هدف والایی انتخاب شده است و آن ایجاد عدالت آموزشی برای دانش آموزان است.

 از این رو این مجموعه در راستای تحقق این هدف اقدام به تولید فیلم‌های آموزشی برای پایه دهم ریاضی کرده است. اما نکته بسیار مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که ویدیوهای آموزشی رایگان هستند و تمام دانش آموزان از تمام نقاط کشور عزیزمان می‌توانند با ورود به سایت آی نو از این امکان ارزشمند استفاده کنند.

 آموزش از طریق تماشای ویدیوهای آموزشی یکی از روش‌های نوین آموزش است که بازدهی بسیار مطلوبی هم دارد. یادگیری ریاضی با ویدیو آموزشی می‌تواند به دانش آموزان این فرصت را بدهد تا بتوانند در هر زمان که دوست دارند از این فیلم‌ها استفاده کنند.

استفاده از ویدیوهای آموزشی، تضمین قبولی شما در کنکور!

چطور از فیلم های آموزشی رایگان رشته ریاضی پایه دهم استفاده کنیم؟

 برای اینکه بتوانید از ویدیوهای آموزشی مدرسه مجازی آی نو استفاده کنید فقط کافی است وارد سایت شوید و فیلم‌های آموزشی را تماشا کنید. هر درسی را که بخواهید می‌توانید ببینید و بعد از یادگیری مطالب به تست زنی مشغول شوید. یکی از دروس مهم پایه دهم رشته ریاضی، درس ریاضی است که اکثر بچه‌ها در آن مشکل دارند. از آن‌جایی که این درس جزو دروس تخصصی محسوب می‌شود یاگیری عمیق مطالب آن بسیار مهم است.

 گروهی از دانش آموزان برای جبران نقاط ضعف خود از معلم خصوصی برای ریاضی استفاده می‌کنند که مستلزم پرداخت هزینه‌های بسیار سنگین است. اما راهی وجود دارد که شما می‌توانید به طور رایگان و کاملا مجانی معلم خصوصی را به منزل خود بیاورید. چه فرصتی از این بهتر است. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم از همین الان وارد سایت آی نو شوید و نسبت به تماشای ویدیوهای آموزشی رشته ریاضی اقدام کنید.

لیست دروس پایه دهم ریاضی

برای اینکه بهتر با پایه دهم ریاضی و دروس آن آگاه شوید به لیست این دروس در زیر اشاره کرده‌ایم.

  • فارسی ۱
  • دین و زندگی ۱
  • نگارش ۱
  • عربی، زبان و قرآن ۱
  • فیزیک ۱
  • شیمی ۱
  • ریاضی ۱
  • هندسه ۱
  • آمادگی دفاعی
  • آزمایشگاه علوم تجربی ۱
  • جغرافیای ایران
  • کارگاه کارآفرینی و تولید
  • تفکر و سواد رسانه‌ای
  • زبان خارجی ۱
  • کتاب کار زبان خارجی ۱

 شما می‌توانید با استفاده از ویدیوهای اموزشی دروس رشته ریاضی در این دروس به تسلط و مهارت بالایی برسید و پایه درسی خود را برای سال یازدهم  و دوازدهم قوی کنید.

استفاده از ویدیوهای آموزشی، تضمین قبولی شما در کنکور!

چطور خودمان را برای کنکور آماده کنیم؟

 دانش آموزان پایه دهم ریاضی ممکن است پیش خودشان فکر کنند که هنوز زود است که به کنکور فکر کنند و به فکر آماده سازی برای کنکور باشند. اما باید بگوییم اگر اهداف بزرگی در سر دارید و می‌خواهید به آن برسید باید برنامه ریزی دقیق و مرتبی هم داشته باشید. بدون برنامه ریزی و مطالعه دقیق و هدفمند نمی‌توان موفقیت چشمگیری به دست آورد. قبولی در رشته‌های خوب و دانشگاه‌های تراز اول کشور کار آسانی نیست. البته با سختکوشی و مطالعه دقیق مطالب درسی می‌توانید در یکی از این دانشگاه‌های خوب مشغول به تحصیل شوید. برای اینکه در این مسیر درست و اصولی قدم بردارید باید مشاوران خوبی داشته باشید.

 ما به شما پیشنهاد می‌کنیم با مدرسه مجازی آی نو همگام شوید و از خدمات ارزشمند این مجموعه که شامل فیلم های آموزشی رایگان پایه دهم می‌باشد استفاده کنید. همچنین خدمات بیشتری هم در این مدرسه مجازی به دانش آموزان ارائه می‌شود که با ورود به سایت آی نو می‌توانید از آن‌ها مطلع شوید.

 فیلم های آموزشی مدرسه مجازی آی نو به رایگان در اختیار همه دانش آموزان از تمام نقاط کشور قرار می‌گیرد و از این رو هیچ گونه محدودیتی برای دسترسی به این فیلم‌های آموزشی وجود ندارد. شما می‌توانید بدون محدودیت زمان و مکان و متناسب با زمانتان از این امکان آموزشی ارزنده استفاده کنید و به تقویت مهارت‌های خود مشغول شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 4 =